RSS

Min första bloggtävling! Fira min födelsedag med mig :) Vinn mörkt motiv och muggar.

31 Maj

Jag fyller år som slutar med nolla den 9e juni, jag har varit lite hispig och krisig inför den födelsedagen, men känner ändå att: nä! nu får det vara nog, jag vill fira den lite ändå. Så, nu har jag ordnat lite vinster från  Wahlström och Widstrand   att lotta ut till er. 🙂 Hela tre paket med:

Jag tyckte så bra om kommisarie Gamache deckaren att jag gärna ville dela med mig, så nu har ni chansen att vinna bok och mugg! – och jag lovar, det går precis lika bra med choklad i muggen om ni är som jag och inte dricker te 😉 Har ni missat min recension av den så hittar ni den här!
image

För att vara med och tävla vill jag att ni:

Kommenterar det här inlägget, och om ni vill: twittrar, facebookar eller bloggar om tävlingen, ni får en lott per aktivitet, så max antal lotter är därmed 4 (kommentar + blogg + twitter + facebook).

Kommentera med länkar ifall du har valt att twittra, facebooka eller blogga.

(tävlingen avslutas 21 den nionde, så försöker jag hinna lotta under söndagen)

Edit:

om det inte går att kommentera, så maila mig så klistrar jag in din kommentar i kommentarsfältet 🙂

 
13 kommentarer

Publicerat av på 31 maj, 2012 i deckare, Tävla

 

Etiketter: , , ,

13 svar till “Min första bloggtävling! Fira min födelsedag med mig :) Vinn mörkt motiv och muggar.

  1. Harriet Norberg

    31 maj, 2012 at 9:48 f m

    Nu har jag delat på FB men vet inte om det blev rätt, här är en länk till min tidslinje i alla fall
    https://www.facebook.com/lists/324905244212861#!/hnorbergfdwestman

     
  2. Johanna Moritz

    31 maj, 2012 at 12:00 e m

     
  3. Vivi-Anne Nilsson

    31 maj, 2012 at 12:26 e m

    Jag har delat på facebook

     
  4. Vargnatts bokhylla

    31 maj, 2012 at 1:28 e m

    Jag är med! 🙂

    Har skrivit om det på bloggen också;
    http://vargnattsbokhylla.blogspot.se/2012/05/tavling-hos-bokbild.html

     
  5. mariann

    31 maj, 2012 at 5:01 e m

    Vill gärna tävla och grattis på födelsedagen i förskott.
    Har varken twitter,blogg eller facebook men kommenterar här iaf.

     
  6. TinaO

    1 juni, 2012 at 3:14 e m

    Men supergrattis!! Klart jag är med! 🙂

     
  7. Katarina

    2 juni, 2012 at 4:58 e m

    Jag är med! Fyller också år den 9e juni. 😛

     
    • Ella

      10 juni, 2012 at 3:53 e m

      Grattis själv i efterskott 🙂

       
  8. annsfoto

    3 juni, 2012 at 9:48 f m

    jag har delat på facebok https://www.facebook.com/ann.dahlberg.9

    grattis i förskott. när du nu fyller jämna

     
  9. Johanna Andersson

    8 juni, 2012 at 8:54 f m

    Jag är med. Grattis.

     
  10. Saga

    9 juni, 2012 at 4:55 e m

    Jag vill vinna bok!! Delar på fb också. https://www.facebook.com/saga.hugosson

     

Lämna en kommentar