RSS

Jaha…. så blev jag boklös….

30 Maj

… skulle tassa upp till sängen med Själlös och läsa en timma före sovdags, men nej då, brutalt stoppad av 14-åringen som bestämt sa att han vill läsa den. Men åh! Tur att aviseringen för Jellicoe Road kom i afton (för sent för att jag skulle hinna och hämta den eftersom dottern skulle spela och sjunga på konsert i kyrkan – duktiga var dom), så imorgon får jag fara och hämta den. Får hoppas på en bra läshelg!

Har fått sytt en ny topp idag iaf, sommargarderoben växer fram sakta men säkert 😀

 
2 kommentarer

Publicerat av på 30 maj, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter:

2 svar till “Jaha…. så blev jag boklös….

  1. víolen

    31 maj, 2012 at 1:06 e m

    Boktips: Tunn luft av Krakauer. När jag läste den tänkte jag, detta måste väl ändå killar i alla åldrar gilla!

     
    • Ella

      31 maj, 2012 at 1:09 e m

      Tack! 🙂 skriver upp och tar med mig lappen, har besök till bibblan inplanerat i kväll.

       

Kommentera

 
