RSS

Bokbloggsjerka helgen 25- 28 maj.

27 Maj

Annikas fråga i veckans bokbloggsjerka är riktigt svår:

Nämn en bok som står på din önskelista just nu.

En?

Seriöst?

Jaha….

Ehhhh….

Fortsättningen av Ashes längtar jag efter, men har många böcker i min att läsa lista…  Har börjat använda Goodreads, verkar som ett bra sätt att hålla reda på lästa, och vill läsa böcker.

MEN! Så började jag gå in på dom andra bloggarna som är med i bokbloggsjerkan och insåg på en gång när jag gick in hos I min bokhylla, vilken miss av mig! *rodnar* skulle så klart ha skrivit Jellicoe Road som jag ivrigt väntar på mail från biblioteket om. Väntar nästan lika ivrigt som när jag väntade på mailet om Eld, tja ok, jo nästa del i Engelsforstriologin längtar jag också efter!

 
6 kommentarer

Publicerat av på 27 maj, 2012 i bokbloggsjerka

 

Etiketter:

6 svar till “Bokbloggsjerka helgen 25- 28 maj.

  1. Marica

    27 maj, 2012 at 8:36 e m

    Hehe så kan det gå. Man har så många på sin önskelista att det inte är lätt att finna eller komma ihåg. Men jag är så glad att jag har den i mina ägor nu. Så ska ta tidig kväll och krypa ner i sängen och börja läsa. Wiii =)

     
    • Ella

      27 maj, 2012 at 8:38 e m

      Haha, precis.
      Själv ska jag göra mig klar och krypa i säng med själlös, har hunnit halvvägs fast jag haft mycket annat att pyssla med i helgen. 🙂

       
  2. Lingonhjärta

    27 maj, 2012 at 10:01 e m

    Eld ja. Den ligger väldigt högt på min lista också 🙂

     
  3. Annika (@alkbse)

    28 maj, 2012 at 4:48 f m

    Vad är det för titel och vem är författaren till serien du nämner i början?

     
    • Ella

      28 maj, 2012 at 5:51 f m

      Ah Ashes? Jo, det finns ju flera med ashes i namnet, den jag tänker på är:
      Ashes av Ilsa Bick som jag läste efter en recension hos Swedish Zombie, första delen i the Ashes triology så del 2 Shadows kommer till hösten, sista delen heter Monsters

       
  4. Bella

    28 maj, 2012 at 4:16 e m

    Hehe joo det är svårt att välja en ibland 🙂

     

Lämna en kommentar