RSS

Paranormal romance rea hos cdon

28 Maj

Börjar närma mig slutet av Själlös så jag började kolla priser på fortsättningen – Changeling – och hittade på cdon att dom har kompanj på Paranormal romance, som jag passar på att tipsa er om

Paranormal Romance 39 kr

Paranormal Romance del 1-erbjudande

När du köper en bok av genren Fantasy & Science Fiction på engelska eller svenska, får du just nu köpa del 1 i utvalda Paranormal Romance-serier på engelska för endast 39 kr. Du hittar favoritserier som The Immortals, Sookie Stackhouse och Psy-Changelingin.

Någon som kan tipsa om någon serie där värd att klicka hem? Switched gillade jag inte &  Sookie har jag.

Edit, gjorde en sökning i Google reader och dom engelska bloggarna verkar gilla The deamon trappers, Jonas & The mediator verkar vara med ljumma gillanden….  inte heller Evermore låter helt lovande.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 maj, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

 
