RSS

Bokbloggsjerka 1-4 januari – Samlare?

03 Feb

I den här veckans bokbloggsjerka frågar Annika om:

Är du en ”samlare” av saker som kan kopplas till litteraturen (böcker, bokmärken, muggar med litteraturmotiv, etc)?

Nja… det kan jag inte påstå… sy-handböcker köper jag för att det ”kan vara bra att ha hemma”… fick ett ryck imorse och torkade de här hyllorna och ställde dit lite böcker, finare än att bara låta dom stå tomma och trista 😉 (har en till som inte är fin att ha i hyllan bara..)  och tja… då samlar jag väll lika mycket på egenscrappade böcker då som ni ser, héhe…

Men egentligen så samlar jag nog inte på någonting…

20130203_114220

 
2 kommentarer

Publicerat av på 3 februari, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter:

2 svar till “Bokbloggsjerka 1-4 januari – Samlare?

  1. Ella

    3 februari, 2013 at 11:28 f m

    … tänker lite… för att vilja ha alla delar i en triologi eller serie som True Blood är väll inte att samla?
    (struligt att uppdatera, så blev som kommentar istället :))

     
  2. Monika

    3 februari, 2013 at 2:07 e m

    Jag vet egentligen inte hur man ska definiera samlare, men om det betyder att man gör så där som man sett på TV, de där som fyller hela huset med grejer, då är vi nog inga samlare 🙂

     

Lämna en kommentar