RSS

Bästa deckartipsen inför sommaren

04 Jun

i mitt flöde på Facebook kom det upp ett klipp från TV4 Nyhetsmorgon där deckarförfattarna Kristina Ohlsson och Camilla Grebe ger sina bästa deckartips inför sommaren. Ni hittar det här

  
Jag skrev upp några som jag tänker låna på biblioteket, hoppas få igång min läslust igen! Har inte blivit läst mycket senaste månaderna, varit mycket privat, bland annat har ett av mina barn fått en sjukdom. 

De tre böcker jag fastnade för var: 

Nattfilm, den hade båda med sig för att tipsa om, så den hoppas jag verkligen. Känner igen den och har tidigare tänkt läsa den. Nu ska jag reservera den på biblioteket. 

I vargavinterns natt, utspelar sig på 1700- talet. 

Sanningen om fallet Harry Quebert. 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 4 juni, 2015 i Uncategorized

 

Kommentera

 
