RSS

Äta kakan och ha den kvar – NEJ TACK!

26 Mar

Haft lästorka vad gäller romaner – har däremot snart slukat båda Walking Dead kompendierna, ska skriva lite om dom men lika bra att jag läser klart när jag ändå inte lyckades pausa mellan dom 😀 – så jag tänkte prova få igång läsningen med något lite annorlunda än vad jag brukar läsa. Tja ,fungerade faktiskt, men på ett lite oväntat sätt…

Jag lånade hem Äta kakan och ha den kvar efter att ha läst bra recensioner om den, ja, kanske kan vara lättsamt och roligt att läsa… men tja, nej, verkligen inte för mig, gillade inte, och så chick-lit banalt att jag storknade. så … nej, inte så positiv recension från mig inte, nöjer mig faktiskt så här och går ut i köket och fortsätter läsa deckare – kände att jag behövde läsa en deckare för att skölja bort kak-slisket – huvva!  (spoiler:

 

 

slutet var så : ja men det var ju bara bra det här för allt blev så superduper och …)

men visst, gillar ni Chick-lit så visst, ni kanske gillar..

Äta kakan och ha den kvar

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 26 mars, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
