RSS

Dålig läsmånad – men Kungen leverar!

28 Feb

Februari blev en extremt dålig läsmånad, jag har haft annat för mig och helt enkelt inte haft lust att läsa, så är det ju tyvärr ibland. Men, så helt plötsligt kommer det en avisering från biblioteket på en aviserad bok, som hämtas hem och sedan slukas – härligt, och vilken återhämtning att få unna sig att försjunka i en bra bok. Tid väl spenderat…  Så, hade haft ett par veckor av total lästorka, när jag fick med mig Doktor sömn av Stephen King hem från biblioteket. Ska plita ihop en liten recension på den, men kan bara konstatera att ”kungen” leverar än. 🙂 Gav en hel del nostalgikänsla att försjunka i en Stephen King bok igen.

Ljudbok har jag bara hunnit lyssna på en, och nja, den fick aldrig mitt fulla engagemang, kanske delvis för att jag inte var så förtjust i uppläsaren, men storyn hade svårt att hålla mitt intresse också. Trist, hoppas de jag har laddat över på mobilen idag bättre håller måttet. Ghostman har jag stora förhoppningar på.

Men oj, det här var tänkt att vara en månadsrapport, men bra med lite utfyllnadsbabbel, då listan blir kort!

  •  Doktor sömn, Stephen King. Doktor Sömn
  • Liv i överflöd, Kristina Appelqvist, ljudbok. Liv i överflöd
 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 februari, 2014 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
