RSS

Recap inför requiem

28 Jan

Under helgen har bibliotekets tjänst för utlån av e-böcker legat nere – för populärt minsann 🙂 men idag var den igång igen – hurra för biblioteket som ordnade ökad volym, liten apropå längre ner… -och då fick jag syn på att Requiem har kommit som E-bok. Lånade direkt, men ville fräscha upp minnet lite, som tur är hittade jag direkt. Epicreads :
Happy Requiem release day! Before you jump in to the final book in the Delirium trilogy, refresh your memory on what happens in the second book, Pandemonium. Below, you’ll find a key character guide and a recap leading up to Requiem. If we missed anything, let us know in the comments!

Läste nyligen i DN att:

Utlåning av e-böcker är en succé, men en dyrbar sådan. Flera bibliotek har slutat med e-böcker då kostnaderna skenat. Nu vill landets kommuner nå en överenskommelse med förlagsbranschen – men flera stötestenar återstår.

Trött nöjer jag mig med ingressen nu, men läs gärna hela artikeln.

Nu ska jag försöka läsa några sidor medan jag orkar hålla ögonen öppna…

20140128-223047.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 28 januari, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
