RSS

Bokbloggsjerka, boktipset eller Goodreads

25 Jan

Dags att hoppa på jerkan igen. Den här helgens fråga från Annika på ALKB är:

Har du ett konto på Boktipset, Goodreads eller båda? Vilken av dem är bäst och varför?

Boktipset har jag faktiskt inte ens kollat in (så noga), så nej.

Goodreads, ja, jag har, men använder inte så flitigt, mest för att jag måste prioritera min tid, som alltid verkar rinna iväg…. :/ men jag använder Goodreads för att få fler åsikter om böcker som jag funderar på att skaffa till mig eller till barnen.

 
6 kommentarer

Publicerat av på 25 januari, 2014 i Uncategorized

 

Etiketter:

6 svar till “Bokbloggsjerka, boktipset eller Goodreads

  1. Monika

    25 januari, 2014 at 9:40 f m

    Det bästa med sidor som Goodreads är att man kan lägga precis så mycket, eller lite, tid som man själv vill 🙂

     
    • Ella

      25 januari, 2014 at 10:10 f m

      Precis 🙂

       
  2. annelie

    25 januari, 2014 at 3:49 e m

    Ibland lägger jag för mycket tid, sitter och dreglar över alla böcker jag så otroligt gärna vill läsa i stället för att faktiskt läsa 😉

     
    • Ella

      25 januari, 2014 at 3:55 e m

      Åh, ja det känner jag igen. Tar mer tid att bestämma vad lag ska läsa än att läsa….

       
  3. Skriva läsa leva

    25 januari, 2014 at 5:23 e m

    När nyheterna presenteras brukar jag drömma mig bort om att kunna/hinna läsa några, men nope,,, Men kul att få lite tips 😉

     
  4. Holavedsbruden Ewa K

    25 januari, 2014 at 5:58 e m

    Jag har inte något konto på varken boktipset eller Goodreads. Men skulle det bli av så lutar det mot Goodreads.

     

Kommentera

 
