RSS

Årets första…

16 Jan

… Bok utläst, suttit hela dagen sen lunch – ok, lagat mat och så också- och sträckläst Nyckeln eftersom jag ska lämna tillbaka den imorgon. Vad skönt, var länge sedan jag verkligen sträckläste en bok. Bra var den också, såklart.

Lyssnat klart på några böcker har jag hunnit göra:
Mörka platser av Gillian Flynn, började lyssna på den före jul men tappade Bort var jag var när jag blev tvungen att återställa mobilen. Och jag hatar att leta var jag var… I böcker, men mest av allt i ljudfiler och serier…
Lyckliga gatan av Liza Marklund, nja, den var väl ok, förströelse…
Kallelsen, en 40 minuters skräcknovell från Mix förlag. Klassisk skräckhistoria-stuk….

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 januari, 2014 i Uncategorized

 

Kommentera

 
