RSS

Kort utvärdering av ny ljud- och ebokstjänst – E2GO

03 Sep

Jag har provat E2GO lite över en månad nu, hittills har jag bara provat ljudböcker, lyssnade förra veckan klart på Mari Jungstedts Du går inte ensam. Det är lätt och smidigt att köpa böcker via E2Go och jag gillar att man kan ladda ned böckerna, ljudböcker fins som mp3 i en fil eller uppdelat i avsnitt. Appen däremot fungerar inte fullt ut, den startar om boken från början varje gång jag byter app eller startar upp appen. Men, de är medvetna om problemet och säger att det kommer uppdateringar som ska lösa problemet.

I morse skyndade jag mig att ladda ned en ny bok före jobbet, jag gillar att lyssna på Böcker till och från jobbet så jag kan fokusera tankarna på det och släppa jobbet. Det blev Mörka platser av Gillan Flynn, hört att den ska vara bra 🙂

20130903-222054.jpg

20130903-222254.jpg

 
2 kommentarer

Publicerat av på 3 september, 2013 i Uncategorized

 

2 svar till “Kort utvärdering av ny ljud- och ebokstjänst – E2GO

  1. Pernilla

    17 september, 2013 at 2:57 e m

    Hej!
    Vad roligt att du tycker om vår tjänst!
    Det stämmer att appen har vissa brister i bland, men vi kommer med en ny och bättre version i slutet av nästa månad.

    P.s. Kan verkligen rekommendera Gone Girl av Gillian Flynn när du är klar med Mörka platser.

     
    • Ella

      25 januari, 2014 at 9:00 f m

      Ja, kommer nog läsa Gone Girl också, men blir kanske som e-bok 🙂

       

Kommentera

 
