RSS

I min brevlåda :-)

30 Aug

image

Jag har fått så mycket trevlig post den här veckan, massor av härligt läsning att se fram emot. 
Först kom Dicte dolda fel och brister.  Ska bli spännande att läsa då jag missade den när den gick på tv.

image

Sedan Mannen utan hjärta av Camilla Grebe och Åsa Träff. 

image

Och idag kom två böcker från Gilla böcker 🙂
Kodnamn Verity an Elizabeth Wein. En roman om andra världskriget. 

image

Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck, som jag tror är roande och underhållande. 

image

Alla fyra är recensionsex – Tack 🙂 Längtar efter mysig höstläsning  först ska jag hugga in på Den nya människan av Boel Bermann som jag fick som ebok. Har börjat lite smått på den – verkar lovande!

Även Scarlet har jag fått som recensionsex – ebok.  Läst ut den och ska försöka hinna skriva recension och lite tankar kring användbarheten att läsa e böcker – och nackdelar. 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 augusti, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
