RSS

Höstens nyheter – kan någon skicka hit mer lästid?

09 Aug

Trött på morgonen satte jag mig vid datorn för att slösurfa lite (läsa går inte nu då 6-åringen är i full färd med att leka 🙂 och kommer och vill prata rätt så ofta, det gillar jag men inte att bli avbruten när jag läser så därför sparar jag min bok) började kolla Ellos höstkatalog, tja om jag skulle beställa mig en ny jacka nu när de har bra rabatt. Men, jag hamnade snart på helt andra sidor. Mycket roligare :D. Jag började nämligen kolla höstens boknyheter. Just nu sitter jag och tittar på Modernistas höstnyheter och undrar var jag hittar mer lästid?

Här är ett sållat urval av de böcker från Modernista jag helst vill läsa… typ … nu…

 

 

 

 

 

 
1 kommentar

Publicerat av på 9 augusti, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “Höstens nyheter – kan någon skicka hit mer lästid?

  1. Lena

    12 augusti, 2013 at 6:40 e m

    De tre första är böcker som jag också skulle vilja läsa, helst nu då alltså 😉 Jag har Insurgent hemma i bokhyllan redan så den får jag ta itu med snart 😀

     

Kommentera

 
