RSS

Hemma från semester

30 Jul

Blivit lite bloggat här, var så stressad och trött före jag gick på semester, men två veckors underbar semester – och nästan två veckor kvar! – har laddat mina batterier. 🙂 Vi har varit till Stockholm, Kolmården, och Vimmerby och haft det helt underbart. Jag är stolt att jag klarade av att köra – själv eftersom jag åkte själv med mina fyra barn/tonåringar – och hittade igen lässuget. Läste ut Flaskpost från P och började med Shades of Earth, har nu bara några sidor kvar i den och det känns så trist, känslan när en bra bok(serie) tar slut…. 😦

Dottern läste två av mina böcker som jag fått hem, hon vill inte recensera dom men tro mig, hon var lyrisk över båda att det var SÅ BRA! Hon läste En sekund i taget – Sofia Nordin bara måste skriva mer sådana här böcker jublade hon när boken tog slut. Sedan läste hon även Vi är inte sådana som i slutet får varandra, den var visst också mycket bra!

I stockholm var vi förresten in på:

SONY DSCHade jag haft pengar och plats i packningen hade jag shoppat massor där! Var roligt och lockande att gå där mellan hyllorna. Men min (vår) budget var planerad nästan ner till sista kronan för att vi skulle ha råd med de planerade aktiviteterna. Men, det gör faktiskt ingenting, för vi har haft det helt underbart!

Återkommer, nu vill sonen iväg och leka med sin kompis/tremänning, båda har längtat så mycket efter varandra ❤

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 juli, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
