RSS
Bild

Jeanskjol av gamla jeans

06 Jul

20130706-221737.jpg

Igår kväll satte jag mig och klippte sönder (mer, de var redan väldigt trasiga…) tre par stretchjeans som jag fått i lokala bortskänkesgruppen på Facebook. Idag blev de till en jeanskjol till mig, jag är väldigt nöjd, kändes väldigt skön när jag provade den.
Nu väntar jag på att 6- åringen ska sluta skratta! Så vi får sova, han är så nöjd med dagen nämligen – vi har hunnit cykla och bada och leka i en rolig lekpark också.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 6 juli, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
