RSS

Fil som jag gillar – bländverk

03 Jun

Jag är inte så förtjust i fil, men i mailen låg en fil jag nog gillar 😛 och jag har stor förhoppning om att den ska bota min trista lässvacka – korta, spännande noveller är nog exakt vad jag behöver! Jag pratar såklart om Swedish Zombies skräckantologi bländverk.

20130603-225249.jpg

Blir någon mer sugen att läsa den – hojta så mailar jag en kopia till er, ja, det är tillåtet 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 juni, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
