RSS

Vinn en läskudde hos Alkb

10 Maj

Första gången jag såg en läskudde var jag rätt så skeptisk måste jag erkänna. Men nu börjar jag känna mig övertygad, och passande nig har alkb en tävling nu där man kan vinna en – jag hoppas det blir jag!

Du har väl knappast missat att jag blev störtförälskad i läskudden som jag fick i fredags?

Om du tror att den kan vara något för dig bör du inte missa chansen att vinna en egen i valfri färg.

Kudden är användbar i en mängd olika situationer, men jag är nyfiken på vilket användningsområde du kommer att utforska först?

Besvara frågan
Skriv om tävlingen på din blogg
Länka till ditt inlägg i Mr Linky här nedanför
Ditt tävlingsbidrag ska ha kommit in senast torsdag den 16 maj kl. 24.00.

Lycka till!

Ps. Under tiden som du väntar på resultatet bör du passa på att surfa in på kuddens hemsida för att välja färg så att du är väl förberedd om det är du som skulle vinna.

Ps2. Snabb leveranstid utlovas då vinsten kommer att skickas direkt från kuddens svenska representant.

Mitt svar på tävlingsfrågan är:
Nu fick jag ha-begär! Vill ha! Lösningen på mina problem?
Jag ligger ofta länge i sängen och läser eller surfar på min iPad, ser ofta serier på,ipaden och då vore det verkligen skönt att slippa hålla i ipaden hela tiden. men har svårt att hitta bekväma ställningar och ligger konstigt för att kunna hålla boken/iPaden. Blir länge *2 för att jag ofta stannar uppe med min son tills han somnat, och sen ner i soffan, samma problem där, sen upp i sängen och läsa eller surfa ett tag igen…
Så- skulle börja med att prova den vid dom tillfällena, men ser mig även använda den i köket, till iPaden när jag har uppe recept etc. Ute i hammocken, på gräsmattan… Ja, skulle absolut ha användning för en!
En lila skulle jag vilja ha. 🙂

20130510-084830.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 10 maj, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
