RSS

Bokpaket!

17 Apr

Jippi! Kolla vad det var i mitt Bokpaket! 

image

 
6 kommentarer

Publicerat av på 17 april, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

6 svar till “Bokpaket!

  1. Lena - Bookheaven

    17 april, 2013 at 6:08 e m

    Härligt bokpaket!

     
    • Ella

      17 april, 2013 at 6:10 e m

      Ja, jag blev så glad 🙂

       
  2. Carro

    17 april, 2013 at 7:05 e m

    Har precis läst Rädda mig inte! Och tyckte att den var bättre än den första 🙂 Kretsen ska jag precis börja på 🙂

     
    • Ella

      17 april, 2013 at 8:45 e m

      Låter lovande 😀

       
  3. Gia

    20 april, 2013 at 8:24 e m

    Jag är svag för fina omslag och Kretsen är ett fint inslag i bokhyllan 🙂 Lyckligtvis var den helt okej att läsa med, så inte bara ett vackert yttre 😉

     
    • Ella

      21 april, 2013 at 6:11 f m

      Ja, ett fin omslag är ett klart plus.

       

Kommentera

 
