RSS

The Host

10 Apr

Jag läste the Host innan jag startade min bokblogg, men jag kommer ihåg att jag funderade på om den verkligen skulle gå att filma så att resultatet blev bra och alla aspekter som är med i boken kommer fram? Ja, nu har jag svaret : det gick alldeles utmärkt! Jag och dottern var och såg på The Host i fredags, jag var lite skeptiskt först eftersom den har fått riktigt dåliga recensioner, men vi ville på bio och Oz som var det andra alternativet gick bara vid nio vilket kände som lite för sent när dottern skulle med.
Men, vi var inte alls besvikna 🙂 både jag och dottern (12år) tyckte the Host var riktigt bra, och de dubbla personligheterna och alla svängningar kring det fungerade riktigt bra ändå .

 
1 kommentar

Publicerat av på 10 april, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Ett svar till “The Host

  1. Nina

    10 april, 2013 at 7:01 e m

    Jag tycker filmen blev jättebra. Hade av nån anledning helt glömt att jag läst boken, så jag blev glatt överraskad. Jag tycker filmen är bra gjord och det är bra skådespelare. Jag gillar speciellt Jake Abel som Ian, men Saorise Ronan som Melanie/Wanda var också väldigt bra. Jag hade dock velat att det varit lite mer om relationen mellan Ian och Wanda, men också mer mellan Ian och Jared.

     

Kommentera

 
