RSS

Bokpaket ger dubbelt nöje

21 Mar

Fick hem ett riktigt fynd från CDon igår, den är boken som jag fyndade till kanonpris! Hoppas få bjuda på bilder på något jag sytt ur den snart.

20130321-132513.jpg
Dessutom ger kartongen dubbel glädje – jag blir glad över ny bok, och sonen tycker dom ör perfekta att pyssla med. Just den är kartongen blir ugglor 🙂 den stolta mamman tror av en blivande konstnär

20130321-132738.jpg

Men apropå bokpaket, jag såg hos Nellon att Adlibris slutat med fraktfritt för beställningar under 99kr, vad trist, jag tycker om att kunna unna mig en bok då och då, nu kommer jag inte ha råd lika ofta… 😦 (går inte kommentera bloggar från iPaden, vet inte vad dom tagit åt My precious….)

 
2 kommentarer

Publicerat av på 21 mars, 2013 i Uncategorized

 

2 svar till “Bokpaket ger dubbelt nöje

  1. Carro

    21 mars, 2013 at 2:12 e m

    Upptäckte också det där med Adlibris häromdagen! Oerhört tråkigt faktiskt. Men samtidigt kan jag förstå det lite..

     
    • Ella

      21 mars, 2013 at 2:13 e m

      Dom kunde ha satt gränsen vid 69kr 🙂 ungefär vad de flesta böcker jag beställer kostar

       

Kommentera

 
