RSS
Bild

Söndag – läsläge

17 Mar

20130317-130103.jpg

Idag hade jag tänkt/kunde jag ha:
* åka till slalombacke med dottern och samtidigt njuta av frisk luft – njaaaa… Grått och kallt ute, jag tror vi tar det en annan dag
* sy tröja, en väska och byxor till sonen.
* diska undan berget – det växer fort trots att jag kämpar med det varje dag :-S, så blir det med fem i familjen och trasig diskmaskin…
* baka en massa! Har hittat flera goda (antar jag) recept i tidningenhembakat.

Jag började med att ladda lite i soffan – vi vaknade väl tidigt – kom på att det vore bra att passa på att avfrosta frysen innan det blir för varmt ute, så den står och droppar nu.
Städade av köksbordet och började sy, men hamnade ganska snart här i soffan med min bok – fågelbarn – och tänker att det nog hellre är läsläge idag!
Men…. Det vore väldigt gott med några goda kakor till boken… Ska jag orka?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 17 mars, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
