RSS

Så var det slut….

16 Feb

Läste just ut beautiful creatures, och den fick verkligen upp tempot på slutet, så pass att: Hoho, nästa del tack! Kommer en recension, men nu är jag slut efter sonens 6årsfirande idag – fem vaknade han och frågade efter tårtan…blev en lång dag 🙂 så han somnade till slut lycklig att han fick träffa Ylva från Bolibompa för att lämna minimellofigur, ätit sushi, fått presenter, tårta osv 🙂

Provade ladda ner wordpressappen till min iPad nu, så jag kanske får iväg fler blogginlägg, fungerar inget vidare att blogga på iPaden från webbläsaren, och datorn sätter jag sällan på nu…
Tur jag hann förbi biblioteket idag så jag har en bok väntandes….

20130216-223716.jpg

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 16 februari, 2013 i Uncategorized

 

Kommentera

 
