RSS

Enligt O lottar ut pocketfodral

14 Feb

… och riktigt fint och bra ser det ut att vara. Eftersom jag oftast köper pocket dom gånger jag köper böcker, vore det perfekt med ett bra, snyggt pocketfodral så böckerna håller lite bättre – drömmer om att köpa en snygg bokhylla att ställa mina böcker i. Så, jag hoppas på tur i Enligt Os utlottning nu 🙂

Äran att premiärinviga detta pocketfodral skulle nog den här boken få:

Wallflowereftersom jag har läst mycket gott om den i många bokbloggar den sista tiden.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 februari, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
