RSS

Lässuget tillbaka – nya böcker.. och frustration över triologier!

19 Jan

image

Hittade igen läslusten 😀 så nu har jag ett par böcker läst som jag måste skriva blogginlägg om också 🙂 Här är en nyligen läst – across the universe – plus andra delen i den serien. Jag blev så nyfiken på hur det går att jag klickade hem den andra när slutet av boken närmade sig. .. Men! ! gillar inte alls omslaget på del två – boken till vänster – , så föreställer jag mig inte att dom ser ut. (och nej, har inte orkat byta ut julgardinerna än… ¨måste sy om köksgardinerna då de är ett par decimeter för korta! eftersom de krympte i tvätten, blä! och det är sååå tråkigt!)

Recension på Across the universe kommer, jag pendlar mellan tre och fyra i betyg på den (hmmm, ska jag börja med betyg måste jag nog utöka till en tioskala) men den hade nog för att få mig att klicka hem del två iallafall!

Det känns som att jag enbart läser triologier nu… skulle vara skönt som omväxling att läsa en bok som slutar och inte lämnar mig frustrerad och undrande över hur det fortsätter. (då  dessa i princip alltid slutar  med cliffhanger… gaaaaaahhhh!) Det värsta är när jag börjar läsa en bok utan att inse att det är första i en triologi, och sedan dessutom komma fram till att nästa del dröjer x antal månader… *frustration!*

 
1 kommentar

Publicerat av på 19 januari, 2013 i Uncategorized

 

Etiketter: , , ,

Ett svar till “Lässuget tillbaka – nya böcker.. och frustration över triologier!

Kommentera

 
