RSS

Falla sönder, mellannovell efter rör mig inte!

04 Jan

Fick hem denna idag 🙂

image

Facebook Rör mig inte! s sida på Facebook kan man läsa om den :

Hej! Har ni sett att vi bytt omslag- och profilbild? Det är till Tahereh Mafis novell ‘Falla sönder’.

Berättelsen utspelar sig mellan första boken Rör mig inte! och den kommande boken Rädda mig inte! och är skriven ur Warners perspektiv. B. Wahlströms Bokförlagär det enda bokförlaget i världen som tryckt novellen och den finns endast i 100 exemplar.

Nu har vi fem ex att tävla ut här på sidan. Kommentera i detta inlägg varför du vill läsa denna novell och den kan bli din!

**************

och ja, jag vann en av dom!

 
7 kommentarer

Publicerat av på 4 januari, 2013 i Uncategorized

 

7 svar till “Falla sönder, mellannovell efter rör mig inte!

  1. lina

    24 januari, 2013 at 6:33 e m

    hej jag jag undra om tävlingen fortfarande är igång.Jag skulle dö om jag vann en av dom: Jag har läst rör mig inte två gånger och har inte tröttnat på den än.

     
    • Ella

      24 januari, 2013 at 6:48 e m

      Tävlingen var hos förlagets/bokens facebooksida och avslutades för ett tag sedan. Men jag rekommenderar verkligen att läsa Falla sönder, så leta upp den som e-bok, 🙂 sen får vi vänta och längta efter nästa…

       
      • lina

        24 januari, 2013 at 7:31 e m

        okej tack 🙂

         
  2. Alba

    24 mars, 2013 at 7:42 f m

    Var kan man hitta den som e-bok??

     
  3. Emilie Bernhard

    17 juli, 2013 at 11:27 e m

    Hej, jag vet inte om det är försent att anmäla sig till denna tävling men om det inte är läs gärna mitt ”bidrag”.

    På början av sommarlovet åkte jag mamma och pappa till Spanien , vi köpte då rör mig ”inte” så jag inte skulle ha så tråkigt. Jag läste ut boken men blev galen över hur bra den var så då gick jag direkt till ett internet café och försökte hitta andra boken. Jag hittade bara rädda mig ”inte” så vi köpte den som en e-bok. När jag läste ut den läste jag om båda 3 gånger. Sedan en dag gick jag upp till internet café och försökte lista ut skådespelarna till filmen när jag såg en bild på falla sönder. Jag letade men hitta inte den som e-bok. Dem senaste veckorna har jag varit helt besatt och nu at jag äntligen hittat en chans att läsa den.

     
    • Ella

      11 augusti, 2013 at 8:07 e m

      Hej, tyvärr så tävlingen jag skrev om inlägget en jag själv varit med i, inte en jag höll i. Men, det går att få tag på den som ebok från formabooks.se

       

Kommentera

 
