RSS

2012 årsrapport från WordPress

31 Dec

Börjar med att önska ett Gott Nytt år inför 2013, och jag hoppas jag kommer igång bättre att blogga igen – skyller på att jag mest sitter med iPaden och tycker det är helknöligt att skriva blogposter på den… – men jag SKA snart komma med en recension av Matchad som jag läste ut före jul – men 5-årige  sonen har innehållet klart för sig : den handlar om en flicka som är instängde i en grön bubbla och har en ros och hon vill ut…

Nu håller jag på och läser Shadows av Ilsa Bick

 

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Här är ett utdrag:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 4 700 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 8 years to get that many views.

Click here to see the complete report.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 31 december, 2012 i Uncategorized

 

Kommentera

 
