RSS

Läser mycket, syr mer bloggar mindre…

01 Dec

Har haft rätt så bra läsflyt de sista veckorna – äntligen! – har läst ut Divergent, börjat skriva recension (på den med…. har ett par jag måste skriva om…) och plockade åt mig Matchad på bibblioteket i fredags, såg den i hyllan, har för mig att jag känner igen den från någon blogg jag följer.

Syr mer… fast inte så mycket som jag hade tänkt, men lite har jag hunnit iallafall, Idag tex, skulle jag nog ha hunnit sy mer än de mössor jag har sytt, men hallå! massor av underbar snö! Klart att man måste ut då… ett par gånger…. har även hunnit baka lussekatter, moccacigarrer (mammas julkakor, tänker alltid på hon när jag bakar dom till julen <3) och knäck…  Här kan ni se mössorna jag fick ihop idag (hör faktiskt ihop med läsning 😉 eftersom jag sitter och läser när jag vaktar broderimaskinen)

mössor broderadeNu ska jag gå och sy en sista mössa innan jag kryper ner i sängen, natti!

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 1 december, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: , , ,

Lämna en kommentar