RSS

En god bok förebygger skadliga tankar på nödvändigheten av att städa.

23 Nov

och efter att ha tillbringat min lediga dag – som var tänkt till annat – med att städa och plocka, undrar jag varför jag inte läste detta kloka citat förr?

Klokt nog satte jag mig ner en stund med en bok efter städningen åtminstone!  Nu sitter jag och styngsätter lite broderier jag har tänkt prova brodera på mössor, och skulle leta efter något roligt citat att brodera. Någon som har tips om ett kort, kärnfullt citat? Men tiden har gått fort idag, redan dags att gå och göra middag, suck, jag gör väll det då 😉 hoppas jag hinner provbrodera ett av broderierna jag stygnsatte idag.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 november, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
