RSS

Det är för hemskt för att byta…

14 Jun

Förra helgensbokbloggsjerka var en svår fråga!

Om du hade möjlighet att byta plats med en av dina favoritkaraktärer, vem skulle det i så fall vara?

Jag satt och grubblade på den en hel del, men eftersom jag mest läser hemskheter och dystopier 😉 så var det trots att svårt att hitta någon jag kan tänka mig att byta. Ungefär i dom tankegångarna tänkte visst även Enligt O som konstaterar att ”Alla har det så himla eländigt”. Men, när jag skulle svara att det håller jag med om så kom jag ändå på någon jag skulle kunna tänka mig att byta med – Sookie! 😉 visst lite farligt ibland, men spänning, romantik, bra vänner, och snyyyyga övernaturliga killar, hehe…

True Blood Eric Northman by ilovedrigo 4 ever

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 juni, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter:

Kommentera

 
