RSS

Delirium gör att jag far ut och cyklar….

13 Jun

Fick just mail från bibblan:

Perfekt! Har bara några sidor kvar i ”När skönheten kom till Bro”, så jag sätter mig och äter frukost, läser ut boken ute i solen och tar mig en cykeltur in till stan och hämtar ut Delirium. Jag hade planerat att bara stanna hemma idag (eftersom jag ska skjutsa till ridskolan och handla i afton) men jag är väldigt nyfiken på den efter alla bra recensioner den har fått! så den kan vara bra att få hem redan idag, bra väder för att sitta ute i solen och läsa idag, eller så vill jag nog läsa ikväll… 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 13 juni, 2012 i Ungdomsböcker

 

Etiketter: , , , ,

Kommentera

 
