RSS

Vinnarna i bloggtävlingen dragna

10 Jun

Nu har dottern hjälpt mig att lotta ut vinsterna i min tävling, vinsterna är 3 paket med Mörkt motiv av Louise Penny med tillhörande mugg. 🙂  Jag filmade när dottern drog lotterna, men det går inte att lägga ut här i blogginlägget(?), här finns klippet iaf: lottodragning 

(andra bilden är alla lotterna så ni ser att alla hade chansen 🙂 )

Grattis Saga, Mariann och Ann! E-post kommer inom snart till er, jag behöver er adress så ni kan få era paket, lagom till semestern 😀

 
5 kommentarer

Publicerat av på 10 juni, 2012 i Tävla

 

Etiketter:

5 svar till “Vinnarna i bloggtävlingen dragna

  1. Mariann

    10 juni, 2012 at 6:53 e m

    Vad roligt att jag vann!
    Tack!

     
    • Ella

      10 juni, 2012 at 6:54 e m

      Grattis 🙂 Hoppas du får några mysiga lässtunder med boken och te om du gillar det 🙂

       
  2. annsfoto

    10 juni, 2012 at 8:30 e m

    jag är så glad att jag vann bokpaketet. Tack så mycket. nu kan jag se fram mot att sitta i hammocken och läsa en bra bok under semestern.

     
  3. Mariann

    13 juni, 2012 at 3:22 e m

    Vill bara tala om att bokpaketet kommit fram!
    Ser fram emot att börja läsa (och använda muggen).

     
    • Ella

      13 juni, 2012 at 5:05 e m

      Härligt, hoppas få höra sen vad du tyckte om den 🙂

       

Kommentera

 
