RSS

Lite paus? blir så när någon tar ens bok!

30 Maj

Tänkte göra ett inlägg igår kväll men glömde bort det, eftermiddagen gick fort, promenad till kiosken för att köpa mjukglass åt sonen som jag hade lovat – har man lovat så har man men var väl kallt, hu vad vi frös – sen på kvällen promenad med min syster, nattning av lilleman, desperate housewifes (en serie jag kommer sakna) och sen fick jag ett ryck och städade av köksbordet och klippte ut lite tröjor och linnen. Läsmässigt då? tja, själlös är bra, men det är svårt att hitta tid att läsa, när det inte är väder att sitta ute i solen att läsa så läser jag mest på kvällen och då blev det problem! 14-åringen hade nämlingen ingenting att läsa och krävde att få prova läsa Själlös för att se om den var bra, mina protester gav ingenting, han menade att jag ju har annat jag kan läsa under tiden. JO, visst har jag det.. men…. ni vet…. MIN BOK!…. ^-^

SÅ! någon som har boktips så jag kan fara och låna lite böcker åt han?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 30 maj, 2012 i Allmänt

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
