RSS

Måndagsenkät, hittat hos Bokstävlarna…

21 Maj

… men den kommer från Glory Box  – Sara (Cirkeln och Eld ni vet)

Just nu …

… nöjesläser jag: Mörkt motiv av Louise Penny, och Divergent.

… nyttoläser jag: mönstertidningar och mönsterkonstruktionsböcker 🙂

… är jag exalterad över: att det är sol ute! är det äntligen VÅR?!

… är jag stolt över:
 tröjan jag håller på att sy till mig själv som jag tror blir såååå fin!

… är nervös för:
 .. att jag kanske, möjligen var lite för vild med shoppingfingret i helgen (inga böcker) och nu är jag nervös över att få betala tull på tyget jag köpte… hoppas inte!

… längtar jag efter:
 Semester… riktigt semester, åka till utlandet med barnen, och nej, det är inget planerat, men jag drömmer och fantiserar om att snart, snart…

… planerar jag: tja… för i alla fall en liten tur med barnen i sommar, fick sommarschemat idag och har 2 veckor ledigt i juli, så då vill jag göra något med barnen mina.

 
1 kommentar

Publicerat av på 21 maj, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Ett svar till “Måndagsenkät, hittat hos Bokstävlarna…

  1. Nilmas Bokhylla

    22 maj, 2012 at 1:54 e m

    Den har jag helt missat, jag också. Kommer senare!

     

Kommentera

 
