RSS

iNSD-weekend, jag har laddat upp lite med att…

03 Maj

… scrappa några layouter 🙂

iNSD? tänker ni? international scrapbooking day – fast det firas under hela helgen. Jag som har digiscrapping som hobby kommer att hitta massor av godsaker under helgen – reor, tävlingar, freebies, utlottningar. En perfekt chans för er som vill prova digiscrapping att komma över fina kit billigt. Sen när ni vill lära er så mailar ni mig så fixar jag en kurs 😀 Jag har varit kursledare hos ABF för just digiscrapping, en riktigt rolig hobby, som inte alls är dyr bara man har dator – det har väll ”alla” – och fotoredigeringsprogram – och även om inte alla har det så kan man använda billigare program än Photoshop…

Här är dom bilder jag har scrappat klart under morgonen:

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 3 maj, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
