RSS

3 jag längtar efter…

23 Mar
  1.  Har längtat efter Hungerspelen på bio och den verkar lovande! Johanna på Bokhora skriver att den var så bra att hon vill se den igen! Jag hoppas att jag kan gå och se den imorgon kväll.
  2.  Varma kroppar har jag längtat efter att läsa efter alla positiva recensioner, idag fick jag ett mail att den står på biblioteket och väntar på mig! Tjoho! hade jag inte sådan huvudvärk skulle jag åka in direkt och hämta den, men jag överlever nog ändå att vänta en dag till. (tack vare att jag just börjat på en ny Stephen King bok som verkar väldigt lovande) 
  3.  Lånade, lämnade tillbaka till bibblan, ställde mig i kö igen direkt. Nu ska jag se till att komma igång och sy mig en väska också, behöver verkligen nya väskor, den på bilden har jag tänkt börja med av dom i boken, vi har kris vad gäller stora väskor att packa i när vi ska bort. 
 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 23 mars, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
