RSS

Virtuell shopping gav mersmak…

11 Mar

Har så smått börjat läsa vad dom andra bokbloggarna har i sina virtuella kundvagnar, och det är mycket som gör mig sugen… Ska natta 5åringen nu, men postar lite snabbt en lista som är helt i min smak, nämligen Vargnatts:

  • Horn av Joe Hill. Hans bok En hjärtformad ask var ruggigt bra tyckte jag så jag vill gärna läsa den här också!
  • Woman in black av Susan Hill, en skräckis som verkar vara riktigt härlig!
  • Donatorn av Dean Koontz, jag samlar ju på Koontz böcker så en sådan måste med.
  • Blind lydnad av Will Lavender, har inte hört något om den  här av någon annan, men jag tycker beskrivningen verkar riktigt spännande.
  • De andra sagornas bok av Emma Lundqvist, låter som en annorlunda och intressant bok.
  • The night circus av Erin Morgenstern har jag velat ha ett tag nu så den hade jag passar på att skaffa.
  • Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children av Ransom Riggs har mina ögon fastnat på i olika bloggar.
  • Dash och Lilys utmaningsbok av Rachel Cohn och David Levithan har jag också sett mycket om i olika bloggar och det verkar vara en mysig bok.

Får sätta mig och lägga till dom på min att läsa lista sen, (som jag helt har glömt av på sista tiden… )

Nu sover lillen och jag har lite tid att läsa några fler bloggar, och lägger till några böcker på min lista:

Under kupolen av Stephen King – finns med i Nilmas bokhyllas lista

Bokmal73 har också med några faktaböcker som skulle kunna komma till nytta även här hos mig: Scott Kelbys tre delar om Digitalfotografering 

 

 
1 kommentar

Publicerat av på 11 mars, 2012 i bokbloggsjerka

 

Etiketter: , , ,

Ett svar till “Virtuell shopping gav mersmak…

  1. Nilmas Bokhylla

    12 mars, 2012 at 8:48 f m

    Hihi, känner inte igen någon alls men det är bra – lite extra inspiration!

     

Kommentera

 
