RSS

Om jag fick ett presentkort på 1000 kr… (bokbloggsjerka)

11 Mar

Var ett tag sedan jag var med i Annikas bokbloggsjerka, men shopping är ju alltid kul 😀 så jag gick in på adlibris och fyllde korgen för skojs skull med böcker för 1000 kr. Eftersom jag egentligen tycker att det går alldeles utmärkt att bara låna böckerna, är det mest faktaböcker med i korgen.

Första boken, Svinhugg, representerar… tja, fyller upp till 1000 kr med en pocketbok, och svinhugg har jag tänkt läsa men inte gjort det än…

Flirt skirts: en bok som det kan vara bra att ha hemma på hyllan i syrummet. 🙂

Dead over heels: Fanns ingen Sookie Stackhouse bok som jag inte köpt än, så passar på att prova en ny bokserie av Charlaine Harris…

Surdegsbröd: den har jag lånat flera gånger på biblioteket, så det vore nog inte så dumt att äga den. (appropå det borde jag starta upp min surdeg igen…)

The bag making bible: har lånat hem den från biblioteket nu och tycker att den är så pass bra att jag skulle vilja äga den och ha den ståendes inne i syrummet.

Game of thrones: tjocka böcker som tar lång tid att läsa känns bättre att köpa för att slippa lässtress… dessutom var bibliotekets exemplar trasiga och rent allmänt inte i så trevligt skick.

Hmmm, vad synd att jag inte har råd att checka ut korgen och klicka på köp… äsch! 😦

 
5 kommentarer

Publicerat av på 11 mars, 2012 i Uncategorized

 

Etiketter: ,

5 svar till “Om jag fick ett presentkort på 1000 kr… (bokbloggsjerka)

  1. Vargnatts bokhylla

    11 mars, 2012 at 5:47 e m

    Blev också lite ledsen att det där presentkortet inte var på riktigt, fanns ju så många böcker som var lockande att köpa!

     
    • Ella

      11 mars, 2012 at 6:20 e m

      Datorn, eller bloggen eller vad bråkar lite med mig ikväll, det går bara INTE att kommentera på ditt inlägg, men så här skulle jag skriva där:
      ÅH! jag gillar din lista! Kan göra så här: jag kopierar texten och lägger till alla till min att läsa lista…

       
    • Ella

      13 mars, 2012 at 5:57 e m

      Ja, och när man väl börjar tänka efter så där också… grrrr….

       
  2. Sara Pepparkaka

    11 mars, 2012 at 7:22 e m

    Jag tyckte mycket om ”Svinhugg”!

     
    • Ella

      11 mars, 2012 at 7:52 e m

      Kommer nog att låna den på biblioteket 🙂 Påskekrim kanske?

       

Kommentera

 
