RSS

Svarar på en enkät…

24 Aug

Hos Enligt O hittade jag en rolig enkät, som ursprungligen kommer från Massor med ord.

Böcker som är aktuella just nu:

Den engelska: The Passage av Justin Cronin

Vid sängen: Hmm återupprepar mig; The Passage, men om jag ska ta det bokstavligen så: en hel hög med Sookie Stackhouseböcker – hela serien för att vara exakt, fortfarande inplastade….

I väskan: Sällan jag bär väska med mig, men om Bokus återlämnar min läsplatta någon gång (!!!!) så brukar den bo i väskan…

På toaletten: läser jag mest tidningar… Kalle Anka (ja, dom roar mig…) eller något reklamblad, man tager vad man haver… 😉

Läser emellanåt: Hmmm tja… nä kommer inte på någon…

Borde börja med: Sookie Stackhouse serien! Än så länge nöjer jag mig med att se True Blood på datorn, ställer datorn på stolen vid sängen på kvällen och ser en stund innan jag slocknar…

På is: Återigen: The Passage, inte för att den inte är bra, men det går fruktansvärt trögt att läsa den, det är inte språket som är problemet – bläddrade i den svenska Flickan från ingenstans som hade kommit till biblioteket igår – nej, det är snarare… tegelstensformatet som hindrar mig. Men jag är förbi mitten och emellan åt flyter det på bra, det har nog bara inte varit någon bra läs-sommar….

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 24 augusti, 2011 i Läsplatta

 

Kommentera

 
