RSS

Bokbloggsjerka, I fiktivt sällskap…

14 Maj

Annika frågar den här veckan i bokbloggsjerkan:

Vilken/vilka fiktiv karaktär/er skulle du helst vilja träffa och vad skulle ni då hitta på?

Himmel vilken svår fråga! Läser mest deckare, såå… hmm… Johan Axberg i Jonas Moströms böcker tycker jag verkar trevlig, men vad skulle vi hitta på då? Kanske ett besök på puben där han brukar träffa Erik Jensen, då kan jag träffa dom båda.

Sookie i Charlaine Harris böcker skulle vara … intressant att träffa… dels få se södern och Sookie känner ju så många… intressanta.. personer, och andra varelser.

 
7 kommentarer

Publicerat av på 14 maj, 2011 i bokbloggsjerka, Uncategorized

 

7 svar till “Bokbloggsjerka, I fiktivt sällskap…

  1. Marie

    15 maj, 2011 at 8:46 f m

    Härlig kombo.

     
  2. enligt O

    15 maj, 2011 at 3:25 e m

    Har inte läst om några av personerna. Moström kanske jag ska pröva, men vampyrer är inte riktigt min grej.

     
    • Ella

      15 maj, 2011 at 6:32 e m

      Prova Moström, bra svenska deckare, lite roligt att de utspelar sig i Sundsvall som jag känner till lite iaf. Åkt igenom flera gånger på väg söderut och varit där på IKEA.

       
  3. och dagarna går...

    15 maj, 2011 at 5:24 e m

    Helt nya bekantskaper för mig men om några av dem är vampyrer så tackar jag nog nej till just den här daten!

     
    • Ella

      15 maj, 2011 at 6:33 e m

      Tja. Johan och Erik kanske du skulle gilla, kommisarie respektive läkare i Sundsvall 🙂

       
  4. Lingonhjärta

    16 maj, 2011 at 11:46 f m

    Åh Sookie, älskade Sookie var precis mitt val också 🙂

     
    • Ella

      17 maj, 2011 at 12:09 e m

      Ja Sookie är så härlig! Så glad att jag har alla böckerna utom den 11e, men den ska jag ha. Sparar på dom till sommaren… min sommarläsning…
      längtar tills True blood börjar om på tv också, slutet av sommaren?

       

Kommentera

 
