RSS

Läsplattan i solen

12 Maj

image

Sitter i parken och läser. 🙂

Posted from WordPress for Android

Edit: och nu är jag hemma och kan uppdatera lite! Det gick verkligen inte bra att se vad jag skrev i mobilen, vars skärm syns sååå dåligt i dagsljus och framför allt i sol. Läsplattan däremot – den syntes det perfekt på, trots att jag satt i solen, ja, det är lika tydligt som att läsa på papper. Och precis som jag trodde, vad härligt att ha den liggandes i väskan och kunna ta upp och läsa några sidor när man är ute och får möjlighet till en liten paus. 

Nu sitter jag och pustar ut, när jag cyklade hem från stan med 4-åringen i cykelkärran hade jag total motvind, fick kämpa på med ettans växel nästan hela vägen…. 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 maj, 2011 i Läsplatta, Uncategorized

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
