RSS

Like a bridge over troubled water…

05 Maj

Skulle scrappa idag (digi) med ett CT-kit jag laddat ner. Letade bland mina kort, och hittade det här kortet där storasyster tröstar lillebror. Det, i kombination med kitet (båtar, vågor osv) fick mig att tänka på sången:

Like a bridge over troubled water.

Det är en sång som jag tycker är så fin, och som rör upp känslor inom mig. Resultatet blev den här layouten:

Foto: Ella

Programvara: Photoshop CS3

Kit: Little Traveller av After 5 designs.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 5 maj, 2011 i Foton, Scrappat, Uncategorized

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

 
