RSS

Börjat läsa Triptyk av Karin Slaughter

29 Apr

och undrar…: tar jag mig igenom den? Var 3 dagar sedan jag började med den och bara hunnit 4-5 sidor. Illa! Men ska prova läsa ett par sidor till innan biblioteket får igen den. Kan vara så att jag varit för trött…

Läser samtidigt boken Älskade vampyr : om livet med ett barn med diabetes typ 1. Den tar nog ett tag för mig att läsa, och inte för att den är dålig utan för att jag behöver tid att reflektera och tänka då jag har mycket minnen kring det själv. Min äldsta son fick diabetes som 4-åring.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 29 april, 2011 i Uncategorized

 

Kommentera

 
