RSS

[Geim] får toppbetyg!

24 Apr

Tidigare i år läste jag [Geim] av Anders De La Motte.  Första intrycket står omslaget för, vilket jag gillade, gör mig nyfiken.

Nu ska vi se vad jag kommer ihåg den då det var ett par månader sedan jag läste den. Språket känns modernt, och även om det är infogad chatt-konversationer känns det inte krystat eller konstlat i språket, vilket det lätt gör annars, utan det känns endast modernt och naturligt. (jämför med en nyligen läst bok, mörkrädd där chatt-konversationerna endast känns krystade, jobbiga och stör flytet i texten) . [Geim] är lättläst, spännande, tiden försvann när jag läste den, fort tog den slut.

Komplotten är spännande, miljöer och händelser troliga, en bra, moderna kriminalroman, jag ser fram emot nästa bok av De La Motte.

Jag ger den ☆☆☆☆☆!

Titel: [Geim]

Sidor: 336

Källa: biblioteket.

Tid att läsa: 2 kvällar

 
1 kommentar

Publicerat av på 24 april, 2011 i Uncategorized

 

Ett svar till “[Geim] får toppbetyg!

Kommentera

 
